wtorek, 17 marca 2015

*Liebster Awards*

To nie rozdział jak widzicie, chociaż wątpię aby ktoś to w ogóle czytał xD
Jak widzicie po tytule zostałam nominowana do LBA. Mam nadzieję, że większość osób wie o co w tym mniej więcej chodzi. Mam lenia i nie chce mi się tego wyjaśniać xD Bez przedłużania- zapraszam do czytania :)
Za nominację dziękuję dziewczyną z Never be another one.


1. Podoba Ci się nasz blog?
 Tak. Jak na tematykę TVD jest dość oryginalny. Ciekawe połączenie postaci w pary, ciekawie zmienione relację między bohaterami w porównaniu do serialu i całkiem trafne dołączenie własnych postaci. 
2. Ile książek przeczytałaś/ przeczytałeś?
Jak, ze pytanie nie jest dokładnie sprecyzowane, odpowiem, ze przeczytałam ich dość sporo. Nie wiem czy mam podać jakąś konkretną liczbę na tydzień, miesiąc, rok lub więcej, dlatego niech będzie dużo. :D
3. Jakie seriale oglądasz?
 No to teraz pisania trochę będzie :D 
• Gra o Tron
• American Horror Story
• The Vampire Diaries
• Pretty Little Liars
• Teen Wolf
• Sherlock
• Agenci Tarczy
• Supernatural
• The 100
• The Flash
• Reign
• The Originals ( ale mam mega zastój i nie potrafię ruszyć dalej od bardzo dawna)
• Witches of East End
Oraz w planach rozpoczęcie około 34 jak na chwilę obecną :) Znając życie zacznę ich jeszcze więcej, ale na razie chce nadrobić wszystkie, które już zaczęłam, czyli niektóre z wyżej wymienionych.
4. Twoje ulubione piosenki?
Tutaj byłoby na prawdę dużo do wymieniania. Jeżeli na prawdę chce ktoś zobaczyć czego słucham, to zapraszam pod ten link, kilka pozycji zostało wymienionych. ***********
5. Twój ulubiony aktor/aktorka?
Nie mam ulubionej. Zbyt duża ilość aktorów i aktorek ma moją sympatię, więc trudno mi wybrać tego jednego najlepszego. Z tych, których lubię to między innymi są:
Aktorki:
• Angelina Jolie
• Scarlett Johannson
• Jennifer Lawrence 
• Natalie Domer
• Nina Dobrev
• Lily Collins
• Emma Roberts
• Emilia Clarke
• Helena Bonham Carter 
Aktorzy:
• Dylan O'Brien <3
• Brat Pitt
• Orlando Bloom
• Johny Deep
• Robert Downey JR.
• Ryan Guzman 
• Tom Hiddleston
• Evan Peters
6. Seriale oglądasz w telewizji czy w internecie?
W internecie.
7. Planujesz założyć jeszcze bloga?
Tak. I myślę, że nie jednego.
8. Skąd bierzesz inspiracje?
Nie mam jednego konkretnego źródła. Nieraz pomysł jakiś się narodzi podczas czytania czegoś lub oglądania, czasem podczas słuchania muzyki, niekiedy są to jakieś wydarzenia, które moje oczy są wstanie zarejestrować w rzeczywistości lub po prostu chwila ciszy i spokoju, podczas której mój mózg potrafi wymyślić 50 tysięcy rzeczy na minutę.
9. Ulubiona książka?
Nie ma takiej. Uwielbiam serię "Szeptem", "Wybranych", "Dary Anioła", trylogia "Igrzysk Śmierci", "Więżnia Labiryntu", serię "Wodospadów Cienia", Black Ice, "Misję 100", "Gwiazd Naszych Wina", "Ciemność przed Świtem" oraz "Love, Rosie".
10. Ulubiony serial?
Nie umiem wybrać w chwili obecnej pomiędzy Drą o Tron, American Horror Story, Pretty Little Liars oraz The 100.
11. Ulubiony film?
Nie mam takiego. Uwielbiam wszystkie filmy produkcji Marvel'a oraz wszelakie ekranizacje książkowe w większej lub mniejszej części podobne do pisarskiego arcydzieła. Oczywiście również innego typu filmy, ale to już chyba za dużo by wymieniać :)


Nominuję (jeżeli ktoś nie chce brać udziału- rozumiem, nie zmuszam):

Więcej nie wymyślę, wybaczcie.

Pytania:
1. Ile masz lat?
2. Skąd jesteś?
3. Ostatnio oglądnięty film?
4. Ulubione seriale?
5. Skąd pomysł na bloga?
6. Co uważasz o tak zwanych sezonowcach?
7. Masz swojego idola?
8. Ile książek w swojej osobistej biblioteczce?
9. Jakiej muzyki głównie słuchasz?
10. Masz już jakieś plany na wakacje?
11.  Co sądzisz o samookaleczeniu się?


Pozdrawiam,
Natalia G.
xoxo




4 komentarze:

  1. Tak bardzo Ci dziękuję ! Nie spodziewałam się, czegoś takiego i jestem mile zaskoczona naprawdę dziękuję ! Tak się cieszę ! Odpowiem oczywiście, jak najszybciej na pytania :)
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty cioto XDD no ale mi się nieee chce XD a poza tym nie mam przyjaciół więc nie mam kogo nominować :'))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabije....... Śmierć będzie powolna. Obiecuję *^* Ale mus to mus coś tam naskrobię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zostałaś nominowana przezemnie do LBA! Po szczegóły zapraszam na : http://moj-swiat-do-gory-nogami.blogspot.com/
    Gratuluję! :D
    /Majalissa

    OdpowiedzUsuń